Uwaga!!

Witajcie Kochani Czytelnicy!!!

Założyłam ten dzienniczek żeby ułatwić Wam szukanie moich blogów, a także po to żeby ułatwić sobie pracę. Będę tu umieszczała informacje o moich blogach i o nowych notkach. Od czasu do czasu będę też wrzucać tu jakieś opowiadanka hetero i yaoi, które nie będę miały nic wspólnego z tematyką moich pozostałych blogów.

Chciałbym Was bardzo prosić żebyście nie kopiowali mojej twórczości. Obrazki proszę bardzo. Nie są mojej roboty. Chyba, że dostanę nagle talentu plastycznego i coś narysuję. W co wątpię :D

Mam nadzieję, że moje blogi się Wam spodobają. Zapraszam serdecznie do czytania i proszę o komentarze. Klawiatura na prawdę nie robi krzywdy, więc jak już wejdziesz na mojego bloga to zostaw jakiś ślad po sobie.

Do zobaczenia w kolejnych notkach :D

niedziela, 24 czerwca 2012

Samotność


Samotność

Czym jest samotność? – pytam.
Bólem serca czy duszy?
A może jednym i drugim.
Tęsknotą za druga osobą.
Pragnieniem ciepłego ciała w zimną noc.
Łzami nie przynoszącymi ukojenia.
Dotykiem nie przynoszącym spełnienia.
Pustym krzesłem przy stole.
Pojedynczym talerzem, kubkiem.
Przerażającą ciszą w domu.

Wystarczy mała iskierka, promyczek,
Aby z serca odgonić ciemność.
Żeby łzy dławiące naszą duszę zamieniły się w szczęście.

Czym jest ta iskierka, promyczek?
Uśmiechem, słowem, dotykiem.
A może drugim samotnym sercem,
Które szukało właśnie ciebie.

4 komentarze:

  1. Piękny wiersz.. :).

    A tak z innej beczki: Kiedy napiszesz coś o Harumim i Falandirze? ;> .

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie to prawdziwe ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze. nie wiem dlaczego, ale ile razy czytam ten wiersz szklą mi się oczy. jest tak wzruszający, że to aż przerażające. Piękny *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co. To. Kurwa. Jest @___@ Wzruszyła mnie twoja historia, lol.

    OdpowiedzUsuń