Uwaga!!

Witajcie Kochani Czytelnicy!!!

Założyłam ten dzienniczek żeby ułatwić Wam szukanie moich blogów, a także po to żeby ułatwić sobie pracę. Będę tu umieszczała informacje o moich blogach i o nowych notkach. Od czasu do czasu będę też wrzucać tu jakieś opowiadanka hetero i yaoi, które nie będę miały nic wspólnego z tematyką moich pozostałych blogów.

Chciałbym Was bardzo prosić żebyście nie kopiowali mojej twórczości. Obrazki proszę bardzo. Nie są mojej roboty. Chyba, że dostanę nagle talentu plastycznego i coś narysuję. W co wątpię :D

Mam nadzieję, że moje blogi się Wam spodobają. Zapraszam serdecznie do czytania i proszę o komentarze. Klawiatura na prawdę nie robi krzywdy, więc jak już wejdziesz na mojego bloga to zostaw jakiś ślad po sobie.

Do zobaczenia w kolejnych notkach :D

niedziela, 29 lipca 2012

Grimmjow & Ichigo


Konnichiwa!!!
Moi kochani, ponieważ bardzo dużo osób pyta mnie skąd można ściągnąć mangi yaoi po polsku, postanowiłam zrobić dla Was listę znanych mi grup skanlacyjnych. Odnośnik do tej listy znajdziecie pod nagłówkiem na tym blogu. Mam nadzieję, że Wam się do czegoś przyda.

Zapraszam na nową notkę na:

Życzę przyjemnego czytania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz